Ugrás a fő tartalomra

ÉLŐKÉP - BÁRSONY JÚLIA: PSYCHOTECHNIKUM a Gödör Klubban

a PSYCHOTECHNIKUM előadásai a Gödör Klub Színháztermében:

november 24. HÉTFŐ 19.30

november 26. SZERDA 19.30

november 28. PÉNTEK 19.00

ÉLŐKÉP - BÁRSONY JÚLIA: PSYCHOTECHNIKUM
Bódy Gábor: "Psychotechnikum, azaz Gulliver mindenekelőtti utazása Digitáliában" című forgatókönyve alapján – színpadi hangjáték
(2009 májusáig utoljára!)

Vivian (off ton): Kovács Martina
Gull (off ton): Géczi Zoltán
Harmadik Hang, zene: Sőrés Zsolt, Bérczi Zsófia
Animáció: Taskovics Éva
Videó: Gyenei Péter
Kellékek: Baltazár Vova
Technikai munkatárs: Kovács Coco László
Tervezés: Bérczi Zsófia, Bársony Júlia
Rendező: Bársony Júlia
Támogatók: Nemzeti Kultúrális Alap, Gödör Klub, Élőkép Egyesület
Belépő: 1500 Ft

Szeretettel várnak az alkotók!
További infó: www.livingpicturecompany.blogspot.com
--
Júlia Bársony – Living Picture Company: Psychotechnics 24, 25, 26 November, 19h30
theatrical radio-play
based on the screenplay Psychotechnics: Or Gulliver's Travels in Digitalia by Gábor Bódy
(last show in Budapest until may 2009!)
VIVIAN (off tone): Martina Kovács
GULL (off tone): Zoltán Géczi
Third voice and music: Zsófia Bérczi, Zsolt Sőrés
Animation: Eva Taskovics
Video: Péter Gyenei
Technician: László Kovács Coco
Props: Vova Baltazár
Design: Zsófia Bérczi, Júlia Bársony
Director: Júlia Bársony
Sponsors: National Cultural Fund Of Hungary, Living Picture Company, Gödör Klub
Ticket: 1500 Ft

All the best, hope to see you there!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

JazzaJ / EIIEKTRIIK

JazzaJ / EIIEKTRIIK Wednesday, October 9, 2019 at 7 PM – 10:00 PM Auróra Auróra utca 11. 1084 Budapest Hungary ***scroll down for English*** Némi kihagyás után újra megnyílik előttünk a JAZZAJ sötét oldala. Kísérleti elektronika analóg és digitális útvesztőjébe kísérjük gyanútlan közönségünket. Az Auróra pincéjéből nyíló labirintus bejáratánál az Ex You dobosa, az újvidéki Filip Đurović osztja meg velünk magnószalagok keltette analóg hanghullámait. A szónikus intelmek feldolgozása után magabiztosan vágunk neki utunknak, mígnem egy titkos átjárón keresztül a Mákó Rozi—Kristóf Marci duó hipnotikusan dezorientáló produkciójának hatására elfelejtjük, hova is indultunk. Egy hirtelen kanyar után óriási terembe érkezünk, ahol Eric Cordier és Sőrés Zsolt nem létező rezonanciákkal rajzolják újra a valóság térképét, mígnem egyszercsak újra a nyolcadik kerületi utcákon találjuk magunkat... Filip Đurović (SRB) - magnószalagok, elektronika • Mákó Rozi - elektronika Kristóf Marci -

ART-ERRORIST & ZSOLT SŐRÉS – THE WASP BOUTIQUE (2LP+DVD+DOWNLOAD CODE, pH-22)

PRESS RELEASE: FEBRUARY 2014 ARTIST: ART-ERRORIST & ZSOLT SŐRÉS ALBUM TITLE: THE WASP BOUTIQUE LABEL: PERIPHERAL CONSERVE (pH-22) FORMAT: DOUBLE VINYL (500 copies with DIGITAL DOWNLOAD CODE). Copies will come with a DVD of a portrait film of the two musicians by Douglas Hart and Peter Strickland. DISTRIBUTION: The state51 Conspiracy from MARCH, 2014 Outer design and disc labels: Babs Santini TRACKS: Side A 1. Was ist los da oben? 13:16 2. 100gr de protéine 11:59 Side B 3. Saute! 4:44 4. Sorry, it’s illegal 15:30 Side C 5. 20th September 13:02 6. Sans Parole 9:48 Side D 7. Luvoco 15:20 Total playing time: 83:44 Art-Errorist (Jean-Hervé Péron) : lyrics / vocals, bass guitar, acoustic guitar, trumpet, cavaquinho, psalterion, loops, samples, oil barrel, thermic chainsaw, hammerdrill, effects Zsolt Sőrés (Ahad) : viola, circuit bent toys, home-mades, ”lo-fi” synthesizers, crackle box, Korg DS-10, theramin, dictaphone tapes, percussions, sonorous objects,

John Butcher on Free Improvisation – John Butcher a szabadimprovizációról (1998)

John Butcher 15 Simple Statements on Free Improvisation – with Illustrations and Contradictions* John Butcher: Asymptotic Freedom, for feedback saxophone, snare drum, guitar & e-bow. A response to the work of Gustav Metzger. Self Cancellation, Install, Glasgow. 2008. © Philip Berryhill, 2008 1. Group improvisation involves an attempt to make music that no one player could imagine. It should force the musicians beyond their own conceptions. 2. Each player should equally be able to affect the content, form and direction of the music at any moment. 3. The physicality of sound production is inescapably connected with the creation, not just the execution, of the music. 4. Free improvised music is necessarily spontaneous, but is built on a background of years of study, experiment, thought and experience. 5. There exists the possibility of trying to play a music with no history. 6. Free improvisation shows that complexity is actually very natural. 7. Contemporary music seems t